سوالات متداول
کدام محصول سدید را انتخاب کنم؟
در سایت سدید دسته بندی های مشخصی براساس نوع گاوصندوق وجود دارد.با مراجعه به این دسته بندی ها، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.
نحوه ثبت سفارش به چه صورتی است؟
در صورت انتخاب محصول مورد نظر با شرکت سدید یا یکی از نمایندگان فروش این شرکت تماس گرفته، سفارش خود را ثبت نمایید.
شرایط حمل و نقل گاوصندوق در تهران به چه صورتی است؟
در صورت خرید از سدید یا یکی از نمایندگان فروش این مجموعه، برای ارسال و تحویل با شما هماهنگی به عمل می آید.
ساکن شهری غیر از تهران هستم و از دفتر مرکزی سدید خرید کردهام.شرایط حمل و نقل به شهر من به چه صورت است؟
طی هماهنگی با شما، محصول مورد نظر از طریق باربری برای شما ارسال میشود.
نحوه خرید برای شهری غیر از تهران به چه صورتی است؟
با مراجعه به صفحه نمایندگان فروش در وب سایت شرکت سدید، نماینده فعال در شهر خود را پیدا کرده و اقدام به ثبت سفارش کنید.
نماینده فروش سدید محصول مورد نظرم را موجود ندارد.چه کنم؟
با تماس با واحد فروش دفتر مرکزی سدید به شماره 91303713-021 اقدام به ثبت سفارش کنید.
از سدید خرید کرده ام.نصب رول بولت به چه صورتی انجام می شود؟
اگر سیف باکس های سدید را خریداری کرده اید، یک دفترچه راهنما همراه آن است.با کمک آن می توانید رول بولت را نصب کنید.اگر گاوصندوق خریده اید، همکار حمل گاوصندوق نصب رول بولت را نیز انجام می دهد.
رمز قفل دیجیتال را فراموش کرده ام.چه باید بکنم؟
با بخش خدمات پس از فروش شرکت سدید تماس بگیرید تا همکاران به صورت تلفنی شما را در این خصوص راهنمایی کنند تا رمز قفل دیجیتال صندوق شما مجدد تنظیم شود.
کلید قفل گاوصندوق را گم کرده ام.چه باید بکنم؟
با بخش خدمات پس از فروش شرکت سدید تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.در صورت نیاز، کارشناس شرکت سدید به محل شما اعزام شده تا قفل مجدد بازگشایی شود.
برای دریافت خدمات پس از فروش شرکت سدید مدرک خاصی نیاز است؟
بله.برای دریافت هر نوع خدمات پس از فروش از شرکت فناوران ایمن گستر سدید، ارائه کارت ملی ضروری است.